JAK OBJEDNAT PŘES INTERNET.

 

Zadejte adresu www.oriflame.cz a zobrazí se vám hlavní internetová stránka Oriflame. Na hlavní straně nahoře klikněte na: Pro kosmetické poradce

 

Zobrazí se strana Přihlášení. Zadejte své číslo kosmetického poradce, které vám bude přiděleno po zaregistrování a bude vám zasláno na váš e-mail a heslo. Pro první přihlášení je vašim heslem datum narození ve formátu ddmmrrrr. Klikněte na Přihlásit se.

Podání objednávky.

Klikněte na Rychlá objednávka, zadejte kódy výrobků a jejich požadované množství do příslušných kolonek a klikněte na Přidat do košíku. 

Nákupní košík

Zde vidíte přehled všech vámi vybraných výrobků, bodové ohodnocení a celkovou cenu v kč.

Nyní můžete svou objednávku upravit, některé výrobky ubrat nebo naopak přidat. Po změně počtu výrobků musíte kliknout na Aktualizovat váš košík.

Nezapomeňte si vybrat způsob a místo dodání. Když jste spokojená klikněte na Vyhodnotit objednávku před odesláním.

Vyhodnocení objednávky před odesláním

Zde naleznete kompletní údaje o vaší objednávce a upozornění se všemi potřebnými informacemi.

Nyní máte poslední možnost upravit objednávku pomocí odkazu Upravit nebo můžete udělat úpravy v objednávce před jejím odesláním kliknutím na odkaz Zpět.

Pokud jste s objednávkou spokojeni, zadejte Odeslat.

 

Na úvodní straně je odkaz na AKTUALITY najdete v něm Vše o objednání.

 

Jestliže si nebudete vědět rady s objednáváním přes internet, je možné poslat objednávku na e-mail T.Rozman@seznam.cz nebo telefonicky na 734/466 559 .

Důležité je sdělit způsob dodání.

 

Zboží bude zasláno na adresu poštou nebo kurýrem. Poštovné činí 70 Kč a balné 35 Kč.

UŠETŘETE ZA BALNÉ I POŠTOVNÉ 

  1. bude-li vaše objednávka obsahovat výrobky za 100 B (cca 1 700 Kč) neplatíte poštovné ani balné
  2. objednejte si výrobky z titulní strany ceníku pod kódy 618888 s 619999 a neplatíte poštovné ani balné 

 

REKLAMACE

 

"GARANCE - ZÁRUKA NEJVYŠŠÍ KVALITY" 

Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost je bez uvedení důvodu vrátit, budou vám neprodleně vráceny peníze. Bude-li vám v dodávce výrobek chybět nebo naopak přebývat, je možné reklamovat.