Jak prodávat ?

Ukazovat katalog je snadné!

Začít můžete okamžitě. Nemusíte mít žádné předchozí zkušenosti s prodejem. Stačí nadšení pro to, co děláte.

  • Pravidelně budete mít v rukou úžasný prodejní nástroj - nový katalog. Je plný nových, neodolatelných nabídek a výrobků.
  • Nezapomeňte, že 30% rozdíl mezi nákupní a prodejní cenou každého výrobku je váš okamžitý zisk!
  • Ukažte katalog svým známým, přátelům, příbuzným, kolegům a sousedům... Dejte katalog těm, které nadchne a požádejte je, aby i oni ukázali katalog svým známým, přátelům, příbuzným a jejich známým a pomozte jim sestavit objednávky.

Ne každý z vašich zákazníků si bude objednávat zboží v každém období platnosti katalogu. Je proto nutné přemýšlet o těch, které by jste mohli oslovit. Nevíte jak?

  • Zeptejte se svých stálých zákazníků, mají-li ve svém okolí někoho se zájmem o přírodní kosmetické výrobky za přijatelné ceny. Navštivte své známé v jejich zaměstnání a oslovte jejich spolupracovníky.
  • Zapište si jejich jména do svého seznamu potencionálních zákazníků, sjednejte si s nimi schůzku a na ní je seznamte s výrobky z katalogu a upozorněte je na ty, které jste již samy vyzkoušeli. Využijte svého Sales Kitu (sada vzorků) - nadchněte své posluchače tím, že jim umožníte vyzkoušet vzorky. Pak již zapisujte objednávky...
  • Zkuste se zamyslet na tím, kdo by byl schopen vykonávat totéž co vy. Koho by tato úžasná práce s kosmetikou zaujala natolik, že by uměl stejně jako vy pracovat se svou skupinou zákazníků. Uděláte-li toto pravidelně v každém katalogovém období platnosti katalogu, vaše obchodní úspěchy budou narůstat rychleji.
  • Pracujte s radostí a ke každému zákazníkovi přistupujte s radou a úsměvem. Objednávky vyřizujte co nejdříve a zboží doručte svým zákazníkům v co nejkratší době.

1. Prodejem svým zákazníkům máte 30% okamžitý zisk.

2. Ze svého osobního prodeje si vyděláte plnou hodnotu (rozdíl mezi prodejní a vaší nákupní cenou) úrovně Slevy z obratu (3 - 21%).

3. Vyděláte si rozdíl mezi svou vlastní úrovní Slevy z obratu (SO) a mezi úrovní SO poradců, které přímo sponzorujete vy - z jejich celkového skupinového Obchodního obratu (OO - prodej bez DPH).

Kde najdu své zákazníky?

Příbuzní, přátelé, známí, kolegové, spolužáci, zkrátka všichni, které znáte, používají kosmetické výrobky. A právě mezi nimi najdete své první zákazníky. Jakmile získáte své spokojené zákazníky, požádejte je, aby vás doporučili svým známým, kteří by mohli mít zájem o výrobky Oriflame a vaše podnikání poroste.

Výhody, které můžete svým zákazníkům nabídnout:

  • rada a pomoc při výběru vhodného výrobku
  • pohodlí a úspora času, servis až "do domu" - je to tak pohodlné a příjemné
  • 30denní záruka vrácení peněz

Své zákazníky najdete všude:

  • nebojte se ukázat katalog
  • dejte všem ze svého okolí vědět, že jste kosmetický poradce Oriflame a že jste tu od toho, abyste poradili
  • mluvte o Oriflame s každým a při každé příležitosti
  • používejte výrobky firemní identity

Katalog - výloha vašeho obchodu:

V pravidelných intervalech obdržíte od Oriflame úžasný prodejní nástroj, nový katalog plný zajímavých nabídek a nových výrobků.

  • zajistěte, aby všichni vaši zákazníci viděli nový katalog co nejdříve
  • čím dříve je s výrobky seznámíte, tím je větší pravděpodobnost jejich zájmu o nabízené a vámi doporučené výrobky

NEZAPOMEŇTE se svých zákazníků zeptat:

  • "Znáte někoho, komu by se nový katalog Oriflame také líbil?"
  • "Znáte někoho, koho by naše výrobky zaujaly stejně jako vás?"
  • Než odejdete, nezapomeňte se zeptat, zda si zákazník přeje něco z katalogu objednat. Pokud si chce katalog prohlédnout celý, dejte mu 2 až 3 dny čas a teprve potom jej znovu kontaktujte a s objednávkou mu poraďte. Jste přece kosmetičtí poradci!

Prodej kosmetiky - základ

Shrnutí úspěšného prodeje

1. Mějte na paměti základní informace o svých výrobcích a katalozích
  • Nové výrobky a hlavní nabídky
  • Využívejte Průvodce péčí o pleť a Paletu barev
  • Znejte dobře své nejoblíbenější výrobky
2. Budujte svůj Jmenný seznam
  • Pracujte s "vnitřním" a "vnějším" okruhem
  • Rozšiřujte jej pomocí doporučení
3. Investujte do katalogů
  • Dostatečný počet katalogů v každém katalogovém období
  • Snažte se mít 20 zákazníků
4. Ukažte katalog a požádejte o objednávku
  • Pokládejte otevřené otázky a naslouchejte, používejte Průvodce a Paletu a aktivně ukazujte katalog
  • Okamžitě přjměte objednávku, pokud je potřeba, nechte zákazníkovi katalog 2-3 dny
  • Vyberte v plné výši platbu a ukažte další katalog